تصویر
تسریع مراحل صدور مجوزهای کسب و کار الکترونیک گردشگری در فضای مجازی
26 بهمن 1401 - 13:34
1
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به گسترش رویکرد به سمت کسب و کارهای الکترونیک گردشگری گفت: مراحل صدور دو مجوز کسب و کار الکترونیک در زمینه گردشگری که می‌تواند شتاب‌دهنده خوبی در این حوزه باشد، انجام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به گسترش رویکرد به سمت کسب و کارهای الکترونیک گردشگری گفت: مراحل صدور دو مجوز کسب و کار الکترونیک در زمینه گردشگری که می‌تواند شتاب‌دهنده خوبی در این حوزه باشد، انجام شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز یحیی دارایی اظهار کرد: اکنون بیشترین توجه به سمت کسب و کار‌های مجازی است با توجه به این رویکرد، سعی می‌شود موضوع صدور مجوزهای کسب و کار الکترونیک را بیشتر مورد توجه قرار داده و تسریع کنیم.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به دانش و تجربه اعضای کمیته کسب و کار الکترونیک در این معاونت گفت: ایجاد کسب و کارهای الکترونیک در این حوزه نه تنها به تبلیغات و بازاریابی گردشگری کمک می کند بلکه به کسب درآمد و افزایش اشتغال می انجامد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.