تصویر
تسهیلات  مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن البرز تامین می شود
09 شهریور 1401 - 14:53
2
بانک مسکن استان البرز اعلام کرد: این بانک برای تامین تسهیلات مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن پای کارآمده و تاکنون قرارداد مشارکت در ساخت ۶۹۰ واحدطرح نهضت ملی مسکن استان منعقد شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

بانک مسکن استان البرز اعلام کرد: این بانک برای تامین تسهیلات مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن پای کارآمده و تاکنون قرارداد مشارکت در ساخت ۶۹۰ واحدطرح نهضت ملی مسکن استان منعقد شده است.

روابط عمومی بانک مسکن استان البرز در گزارشی نوشت که این بانک نسبت به پذیرش عاملیت طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یک بانک تخصصی اقدام نموده و تاکنون ۹ هزارو۸۰۰ واحد از طریق سامانه به این بانک معرفی شده است.
بنا براین گزارش در صورت ارائه مدارک و مستندات لازم از سوی متقاضیان خود مالک و پیمانکاران معرفی شده تسریع در ادامه انعقاد قرارداد مشارکت مدنی، نتایج چشمگیر به همراه خواهد داشت که این بانک مراتب پیگیری مستمر تا حصول نتیجه را از نهاد های متولی و متقاضیان و پیمانکاران در دستور کار خویش قرار داده است.
همچنین بانک مسکن استان البرز در راستای تحقق اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران با پرداخت ۱۰۴.
۵۲۴ میلیارد ریال امسال در جایگاه اول در بین بانک های استان قرار گرفت؛ این بانک در چهارماهه نخست سال جاری نسبت به پرداخت ۲.
۸۰۱ میلیارد ریال تسهیلات مشارکت مدنی برای ساخت ۲۹ پروژه مسکونی اقدام نمود.

بنا براین گزارش در این مدت تعداد سه هزارو۲۲۷ فقره قرارداد فروش اقساطی به مبلغ۴.
۴۲۰ میلیارد ریال ، تعداد ۵۷۸ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۴۷۷ میلیارد ریال ، تعداد ۳۵۷ فقره قرارداد مرابحه به مبلغ ۵۱۴ میلیارد ریال و تعداد یک هزارو ۸۶۳ فقره تسهیلات جعاله به مبلغ ۱.
۲۲۰میلیارد ریال در مجموع به تعداد ۶ هزارو۵۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۹.
۴۳۲ میلیارد ریال توسط این بانک در البرز اقدام شده است.
بانک مسکن استان البرز در راستای تحقق اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران نیز در طرح مسکن مهر نسبت به انعقاد قرارداد برای ۲ هزارو ۴۹۴ پروژه در مجموع به تعداد ۹۱هزارو۷۹ واحد مسکونی اقدام نموده که تاکنون ۶۸ هزارو۲۸۶ واحد مسکونی یعنی حدود ۷۵ درصد از تعداد کل واحد ها فروش اقساطی و تعیین تکلیف شده است.
براین اساس در خصوص واحد های باقیمانده ، بانک مسکن در حال پیگیری موضوع از طریق از نهاد های متولی و پیمانکاران تا حصول نتیجه است.
پرداخت تسهیلات ازدواج به تعداد ۳۱۵ فقره در مجموع به مبلغ ۴۲۵ میلیارد ریال ، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری به تعداد ۲۰۳ فقره به مبلغ ۷۳میلیارد ریال، پرداخت تسهیلات ودیعه فرزند آوری به تعداد هفت فقره در مجموع به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از دیگر اقدامات بانک مسکن البرز در چهارماهه نخست امسال است.
همچنین در این مدت ، تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به تعداد ۷۶ فقره به مبلغ ۷۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.
ساخت ۸۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان البرز در دستور کار قرار دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.