تصویر
​تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی کمک به تعاونی ها
03 آبان 1401 - 15:37
2
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به بخشی از عملکرد این اداره کل در شش ماهه نخست سال جاری در بخش مدیریت تعاون در این استان پرداخت.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعاون کار و رفاه استان البرز به بخشی از عملکرد این اداره کل در شش ماهه نخست سال جاری در بخش مدیریت تعاون در این استان پرداخت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شش ماهه نخست سال جاری در بخش مدیریت تعاون استان گفت: همکاران من در بخش مدیریت تعاون این اداره کل در سه حوزه تشکیل تعاونی ها ، نظارت بر تعاونی‌ها و توسعه تعاونی های استان تلاش های فراوانی را متحمل شدند که لازم می‌دانم از زحمات تک تک عزیزان قدردانی کنم.
عبدالله دارایی در ادامه افزود در بخش مشاوره و تشکیل تعاونی ها تعداد ۲۰ تعاونی در ۶ ماهه نخست سال جاری در بخش تشکیل تعاونی اقدام داشته‌اند و در برگزاری مجامع شرکتهای تعاونی نیز بیست مجمع برگزار و ما مدیریت تعاون بر نحوه اجرای درست مجامع نظارت داشتند.
عبدالله دارایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای تعاونی‌های مشکل دار، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۹ جلسه برای تعاونی مشکل دار استان برگزار شده و از دفاتر مالی تعداد ۱۵ تعاونی نیز بازدید و برای پنج شرکت تعاونی در خصوص حسابرسی از شرکت‌های تعاونی نیز نظارت‌های لازم صورت گرفته است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطر نشان شد: تعداد ۳۹۳ نفر در ۶ ماهه نخست سال جاری از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش تعاون مشغول به کار شده اند و تعداد ۱۷ جلسه هم در خصوص کمیته رفع موانع کسب و کار تعاونی ها در استان تشکیل شده است و برای حمایت از تعاونی‌ها مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات بانکی به این بخش تخصصی یافته است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با اشاره به ضرورت آموزش های حضوری و مجازی تعاونی ها هم در بخش تشکیل و هم در بخش های نظارت و توسعه تعاونی ها به میزان ۵ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.