تصویر
تسهیل در اعزام زائران اربعین از کرج به عراق
16 شهریور 1401 - 8:55
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان در خدمت زائران حسینی قرار گرفته است و افراد می بایست قبل از حضور در ترمینال نسبت به ثبت نام سامانه ای خود اقدام نمایند تا مشکلی برای عزیمت پیدا نکنند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار و گفت: ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان در خدمت زائران حسینی قرار گرفته است و افراد می بایست قبل از حضور در ترمینال نسبت به ثبت نام سامانه ای خود اقدام نمایند تا مشکلی برای عزیمت پیدا نکنند.

شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اعزام زائرین اربعین حسینی در استان البرز در ترمینال شهید کلانتری اظهار داشت: تدابیر لازم برای تسهیل در تردد زائران از ترمینال شهید کلانتری به کشور عراق اندیشیده شده است.
وی افزود: برای برگشت زائران نیز باید اتوبوس ها آماده باشند تا بدون هیچ گونه معطلی، زائران را به مقاصد مورد نظر برسانند.
ضمن اشاره به تدابیر اندیشیده شده در ظرفیت ناوگان هوایی، زمینی و ریلی برای ارائه خدمات به زائران افزود: متقاضیان دریافت بلیط می سفر بایست قبل از حضور در ترمینال نسبت به ثبت نام سامانه ای خود اقدام نمایند تا با سهولت بیشتر روند اعزام از کرج صورت پذیرد.

فایل دانلود:

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.