تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

تشدید اقدامات دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آسیب اجتماعی استان  البرز
15 بهمن 1402 - 11:15
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست نسبت به اجرای قوانین موجود در حوزه های مرتبط با کاهش آسب های اجتماعی تلاش مجدانه ای داشته باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست نسبت به اجرای قوانین موجود در حوزه های مرتبط با کاهش آسب های اجتماعی تلاش مجدانه ای داشته باشند.

مرتضی ولی پوری در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی، ، سلامت، زنان و خانواده با بیان اینکه ثمره ی کار جهادی در حوزه ی اجتماعی صورت گرفته در استان کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان البرز است، گفت: با همت استاندار البرز و دستگاه های متولی اقدامات مطلوبی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: وجود آسیب های اجتماعی در البرز که از مهاجرپذیرترین استان های کشور به شمار می رود امری اجتناب ناپذیر است اما این درحالی است که کاهش آمار آسیب های موجود در دستور کار قرار گرفته و حتی نسبت به گذشته نیز تشدید شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه با اثربخشی صداوسیما مرکز البرز در حوزه آسیب هایی همچون طلاق، مصرف مشروبات الکلی، اعتیاد و … بیان کرد: صداوسیما با تولید آثار تخصصی و باحضور کارشناسان باتجربه در برنامه ها می تواند اثربخش باشد.
وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به تسهیلگری فعالیت بانوان کارمند دستگاه های اجرایی به منظور مدیریت و هدایت بهتر خانواده و فرززندان، افزود: کلیه مدیران دستگاه های اجرایی موظف به عمل به قانون تاخیر یک ساعت و نیمه بانوان کارمند سرپرست خانوار ، دارای فرزند زیر ۶سال و یا دارای بیماری صعب العلاج هستند.

ولی پوری افزود: تقویت ورزش همگانی و عمومی در پارک ها و فضاهای باز و همچنین تخصیص فضاهای اختصاصی برای از مهم ترین مطالبات ما از اداره کل ورزش و جوانان به منظور ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی به شمار می رود.
گفتنی است که در این جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته درخصوص نهضت نان کامل، نان سالم نیز انجام شد و مقرر گردید این اقدام با محوریت دانشگاه علوم پزشکی به صورت تخصصی پیگیری و اطلاع رسانی شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.