تصویر
تشدید اقدامات کنترلی پلیس راهور استان در ادامه طرح ترافیکی تابستان ۱۴۰۱
12 مرداد 1401 - 15:17
2
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تشدید اقدامات کنترلی پلیس راهور در ادامه طرح ترافیکی تابستان 1401 خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تشدید اقدامات کنترلی پلیس راهور در ادامه طرح ترافیکی تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

سرهنگ "حمدالله رحمتی پور" اظهار داشت: با عنایت به سفر هموطنان در تعطیلات تابستانی و افزایش حجم تردد در اکثر محورهای مواصلاتی کشور و موقعیت جغرافیایی استان البرز به عنوان شاهراه ارتباطی استان های جنوبی به شمال و شمال غربی کشور، با توجه به در قرار گرفتن ایام سوگواری حضرت اباعبدا.
.
.
.
الحسین (ع) و تلاقی تعطیلات و مناسبت های مذهبی و تمایل مردم به برگزاری و حضور در مراسم سوگواری و عزاداری ایام محرم در زادگاهشان، زمینه را برای افزایش سفرها مهیا کرده است.
سرهنگ رحمتی پور افزود: با عنایت به پیش بینی افزایش سفرها، به منظور انتظام بخشی و تسهیل در تردد هموطنان و از سوی دیگر لزوم مهار و کاهش تصادفات با اتخاذ تمهیدات ویژه ترافیکی با بهره¬گیری ازحداکثر توان¬عملیاتی تدابیر لازم به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح رانندگی همچنین پوشش محورهای پرتردد و حادثه خیز اندیشیده شده و اقدامات لازم در راستای آرامش خاطر مسافرین و ارتقاء انضباط ترافیکی در حال اجرا می باشد.
رییس پلیس راهور استان در خاتمه اظهار داشت: در طول اجرای طرح تابستان که از اول تیرماه آغاز شده است، ارتکاب تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس بوده و تیم های محسوس و نامحسوس پلیس راهور با متخلفین از مقررات و برهم زنندگان نظم و امنیت ترافیکی شهروندان برخوردی قاطع خواهند داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.