تصویر
تشدید نظارت بر عملکرد بازار کالاهای اساسی در سطح البرز
18 دی 1402 - 14:40
3
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از آغاز تشدید نظارت بر فعالیت صنوف در سطح استان به منظور کنترل بازار ماه مبارک رمضان و شب عید خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگی امور استانداری البرز از آغاز تشدید نظارت بر فعالیت صنوف در سطح استان به منظور کنترل بازار ماه مبارک رمضان و شب عید خبر داد.

عزیزاله افضلی، بیان کرد: پیرو اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و فعالیت اجرایی قرارگاه نظارت و بازرسی از کالاهای اساسی با حضور عزیزاله افضلی، و دستگاه های متولی استان آغاز شد.
وی ادامه داد: در این طرح ۱۳۰ تیم نظارت و بازرسی تا پایان فروردین ماه بر عملکرد فروشندگان کالاهای اساسی نظارت کرده و گزارشات به تعزیرات حکومتی ارسال که در اسرع وقت با صدور رای تعیین تکلیف خواهند شد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: به منظور کنترل بازار شب عید در استان البرز با متخلفان در اسرع وقت برخورد خواهد شد.
گفتنی است این طرح به دستور استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز و با مشارکت ۱۲ دستگاه نظارتی ازجمله جهاد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، تعزیرات حکومتی،بسیج اصناف، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، و.
.
.
در اجرای طرح تشدید بازرسی ها در و دیگر شهرستان های استان البرز درحال اجرا می باشد.
همچنین شهروندان نیز قادر هستند درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.