تصویر
تشریح آثار مثبت پیش ثبت نام انتخابات مجلس از زبان معاون سیاسی فرمانداری کرج
08 مرداد 1402 - 9:39
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج آثار مثبت پیش ثبت نام انتخابات مجلس را تشریح کرد و گفت: اگر افراد اشکالاتی در مدارک و سوابق خود داشته باشند، به داوطلب گفته می‌شود که ثبت نام اصلی را انجام ندهد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری آثار مثبت پیش ثبت نام انتخابات مجلس را تشریح کرد و گفت: اگر افراد اشکالاتی در مدارک و سوابق خود داشته باشند، به داوطلب گفته می‌شود که ثبت نام اصلی را انجام ندهد.

مهدی آقابراری پیش ثبت نام اولیه ذا دارای آثار مثبت دانست و گفت: در قانون قبلی انتخابات، ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یک مرحله‌ای بود و چند ماه قبل از برگزاری انتخابات انجام می‌شد، اما در قانون جدید «پیش ثبت نام» هم وجود دارد و داوطلبان انتخابات مجلس باید پیش ثبت‌نام کنند و اگر این کار را انجام ندهند، ثبت نام اصلی از آنان نخواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام داوطلبان چند ماه قبل از ثبت نام اصلی در نظر گرفته شده است، افزود: داوطلبان باید زودتر اسناد و مدارکی را که لازم است، ارائه دهند و اگر افراد اشکالاتی در مدارک و سوابق خود داشته باشند، به داوطلب گفته می‌شود که ثبت نام اصلی انجام ندهد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.