تصویر
تشریح آخرین وضعیت پروژه کنارگذر مهرشهر
10 مهر 1400 - 15:13
4

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: مشکلی برای تامین سیمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر نداریم.
علی‌اصغر همتی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کنارگذر مهرشهر اظهار کرد: در ضلع شرقی مهرشهر تقاطعی غیرهمسطح ایجادشده که برای انجام عملیات تکمیلی آن مسیر جنوب به شمال مسیر فعلی مسدود شده است. وی ادامه داد: قرار بود این مسیر ظرف مدت یک ماه بازگشایی شود وی به دلیل بر..

ارسال توسط :
پ
پ


معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: مشکلی برای تامین سیمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر نداریم.
علی‌اصغر همتی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کنارگذر مهرشهر اظهار کرد: در ضلع شرقی مهرشهر تقاطعی غیرهمسطح ایجادشده که برای انجام عملیات تکمیلی آن مسیر جنوب به شمال مسیر فعلی مسدود شده است. وی ادامه داد: قرار بود این مسیر ظرف مدت یک ماه بازگشایی شود وی به دلیل برخی مسائل مالی و فنی به تعویق افتاد و از این بابت از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم. معاون فنی و عمرانی توضیح داد: عملیات عمرانی این پروژه به پایان رسیده و در مرحله نصب تابلوهای هدایت مسیر تأمین روشنایی و نصب گاردریل‌های لوله‌ای پروژه قرار داریم. همتی اضافه کرد: با این اوصاف پیش‌بینی می‌شود این پروژه از اوایل هفته آینده به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه آیا مشکل تأمین سیمان برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر حل‌شده است؟ گفت: با پایداری وضعیت تأمین برق در کشور و فعالیت کارخانه‌های سیمان نوسان ایجادشده در بازار سیمان مرتفع و قیمت متعادل‌تر شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: هرچند باعرضه سیمان در بورس تأمین آن برای پیمانکاران تا حدودی سخت شده ولی دیگر از قیمت‌های نجومی خبری نیست و خوشبختانه در حال حاضر برای تأمین سیمان موردنیاز پروژه‌ها مشکلی نداریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاهها بسته است.