تصویر
تشریح برنامه‌های معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز
02 دی 1402 - 16:46
1
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز در آستانه گرامیداشت هفته سوادآموزی به تشریح برنامه های این هفته پرداخت.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز در آستانه گرامیداشت هفته سوادآموزی به تشریح برنامه های این هفته پرداخت.

وی گفت: فرمان تاریخی امام راحل در ۷ دی ماه سال ۱۳۵۸ منجر به ایجاد یک جهاد مردمی و یک خیزش انقلابی شد که به برکت آن امروز شاهد کاهش درصد بیسوادی هستیم.

عسگرپور افزود: امروز شاهد هستیم جامعه ای که در آن زمان کمتر از ۵۰ درصد مردم از نعمت سواد برخوردار بودند، با تبعیت از رهبر خود و حرکتی مردمی، در حال حاضر کمتر از ۲ درصد بیسواد دارد.
وی ادامه داد: برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته سوادآموزی تدارک دیده شده که به امید خدا و با همت مجموعه سوادآموزی، آموزش دهندگان و سوادآموزان اجرا خواهد شد.
معاون سوادآموزی استان اظهار داشت: برپایی میز خدمت، سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش استان در خطبه های پیش از نماز جمعه، حضور چهره های موفق سوادآموزی در صداوسیما و خبرگزاری ها، دیدار با خانواده شهید البرزی، برگزاری نشست های شورای پشتیبانی سوادآموزی، برگزاری مسابقات و جشنواره ها، دیدار با مسئولین استانی و برگزاری همایش تجلیل از فعالان و سوادیاران عرصه سوادآموزی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.