تصویر
تشریح برنامه های سازمان دانش آموزی البرز در روز دانش آموز
09 آبان 1402 - 10:35
2
صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز به تشریح برنامه‌های این سازمان در آستانه فرا رسیدن روز دانش آموز پرداخت.
ارسال توسط :
پ
پ

صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز به تشریح برنامه‌های این سازمان در آستانه فرا رسیدن روز دانش آموز پرداخت.

وی گفت:سیزده آبان یادآور نقش تاریخی دانش آموزان آگاه و رشید این مرز و بوم در تحقق پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این میراث گرانبهای دانش آموزی ، خاطره حماسه آفرینی و دلاوری های فرزندان انقلاب را جاودان نگاه خواهد داشت.
صادقیان افزود: سیزده آبان در تاریخ پرافتخار کشور اسلامی ما ایران، با رویدادهای بزرگی چون تبعید حضرت امام (ره) و تسخیر لانه جاسوسی و فداکاری و جان باختن دانش آموزان در دانشگاه تهران گره خورده است و پیام آن برای تمام مردم آزادیخواه و عزت طلب دنیا، ایمان به خداوند، مبارزه با استکبار و مقاومت تا پیرروزی است.

وی اظهار داشت: سازمان دانش آموزی در سالروز این وقایع مهم تاریخی به ویژه روز دانش آموز که با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل همزمان شده است، ضمن زمینه سازی برای حضور پرشور دانش آموزان به ویژه تشکیلات پیشتازان در مراسم راهپیمایی، نسبت به آشنایی دانش آموزان با مفهوم استعمار و استعمارستیزی و تقویت هویت ملی و تربیت سیاسی و دانش آموزان برنامه ریزی و فعالیت می نماید.
مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز تصریح کرد: تبیین و توسعه فرهنگ مقاومت ، افزایش توانایی دانش آموزان در تحلیل مسایل روز، اجرای مراسم برافراشتن پرچم در مدارس ، پویش ملی "لانه شیطان"، پویش "فریاد عروسک ها"، پوشش و حماسه حضور دانش آموزان توسط خبرنگاران خبرگزاری پانا، غبارروبی مزار شهدا ، معرفی کتاب های مرتبط ، فعالیت های گفتگو محور و پویش عکاسی در مسیر راهپیمایی از جمله برنامه های پیش بینی شده سازمان دانش آموزی برای گرامیداشت این روز مهم و تاریخی می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.