تصویر
تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان
17 تیر 1402 - 17:03
1
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برنامه های هفته عفاف و حجاب را تشریح کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برنامه های هفته عفاف و حجاب را تشریح کرد.

سعید جابری انصاری گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت محترم کشور به دستگاه های اجرایی،کلیه دستگاه ها و نهادهای عمومی باید با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود و بکارگیری تشکل های مردمی مروج عفاف و حجاب نسبت به گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت داشته باشند.
وی با اشاره به پیش بینی برنامه های عمومی و اختصاصی دستگاه ها به فراخور وظایف ذاتی آنها افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی و در فضای مجازی، برگزاری نشست های تخصصی و بصیرتی و همایش های تبیینی « گفتمان سازی عفاف و حجاب» و رعایت حقوق شهروندی، مسابقات و هنری در حوزه عفاف و حجاب ویژه کارکنان در دستگاه های اجرایی، تبیین واقعه گوهرشاد در نمازهای جماعات، برگزاری بزرگداشت ها و نشست های مردمی در فرهنگسراها و سراهای محله با رویکرد عفاف و حجاب، تجلیل از دختران وبانوان محجبه موفق و الگو بخشی از برنامه های این هفته اعلام شده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: برپای نمایشگاه های کتاب و تولیدات فرهنگی، عرضه پوشاک مناسب و محصولات حجاب، راه اندازی پویش رسانه ای و مجازی، تولید و انتشار محتوای چند رسانه ای، اکران تابلوهای شهری با مضامین عفاف و حجاب باید در دستور کار شهرهای مختلف استان قرار بگیرد.
جابری انصاری گفت: برگزاری اجتماعات بزرگ مردمی با عنوان " پای خانواده ایستاده ایم" بمنظور تحکیم بنیان خانواده در ایام هفته عفاف و حجاب باید اجرایی شود.

۱۷لغایت ۲۴ تیرماه بعنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.