تصویر
تشکل های انقلابی فرهنگیان استان البرز در بیانیه ای اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تحریم وزیر آموزش و پرورش را محکوم کردند
04 اسفند 1401 - 14:24
1
تشکل های انقلابی فرهنگیان استان البرز در بیانیه ای اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تحریم وزیر آموزش و پرورش را محکوم کردند، متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تحریم وزیر آموزش و پرورش دولت انقلابی و مردمی برگ دیگری از خباثت ها و خیانت جبهه استکباری غرب علیه مردم بزرگ ایران بود.
ارسال توسط :
پ
پ

تشکل های انقلابی ان استان البرز در بیانیه ای اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تحریم وزیر آموزش و پرورش را محکوم کردند، متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تحریم وزیر آموزش و پرورش دولت انقلابی و مردمی برگ دیگری از خباثت ها و خیانت جبهه استکباری غرب علیه مردم بزرگ ایران بود.
جناب آقای نوری، وزیر محترم آموزش و پرورش، باید به شما تبریک گفت که توسط کسانی تحریم شده اید که تاریخی سراسر جنایت و خیانت علیه ملت ایران و تمامی ملت های مستضعف جهان دارند.
حمایت از صدام، فروش سلاح های شیمیایی، تحریم دارو، حمایت از منافقین کور دل و معاونت در ترور سردار دل ها تنها بخشی از خباثت های دول غربی در سال های گذشته است.
از این رو این تحریم بی شک نه تنها خللی در عزم شما برای خدمت به مردم شریف و فرهنگیان کشور ایجاد نخواهد کرد بلکه مدال افتخاری است که شما با نائل شدن به آن در زمره بزرگترین مردان وزنان این سرزمین قرار گرفته اید.
تشکل های انقلابی فرهنگیان استان البرز ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه برای شما آرزوی توفیق و خدمت مضاعف به مردم و فرهنگیان عزیز را دارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.