نشست مشورتی با موضوع بحث و تبادل نظر در جهت رفع موانع و مشکلات موجود با حضور دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ، دکتر محمد میرزایی نماینده هیات نظارت بر تشکل های اسلامی استان البرز ، دکتر محمد پورقربان معاون و دانشجویی واحد و اعضای شورای مرکزی تشکل انجمن اسلامی نسل آفتاب در محل جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید.

دکتر حسین کلانتری ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ختمی مرتبت مهدی موعود(عج) و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس گفت: شاکله انجمن های اسلامی به سال های ۱۳۲۱ برمی گردد در آن زمان بود که انجمن اسلامی در دانشگاه تهران شکل گرفت و رشد کرد.
کلانتری با بیان اینکه خط ما نظام مقدس و انقلاب اسلامی و قرآن است خاطرنشان کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری برای نظام و آینده کشور ترسیم نموده اند را پیروی کنیم و و درهمان مسیر حرکت نماییم و از تشکل ها انتظار می رود به دنبال خط و بازی نباشند .
کلانتری اظهار داشت: تشکل ها و کانون های دانشجویی همیشه و در هر زمان باید انسجام ، قدرت و استقلال خود را حفظ نمایند و با تاسی از بزرگان نظام و مملکت ، دنبال رو خط انقلاب و نظام و آن نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند باشند و در تشکل ها قطعا تشکیلات قوی سنگ بنای فعالیت بسیار قوی در آینده است.
این استاد تمام دانشگاه افزود: در حوزه های سیاسی هم سعی کنید که تداخل پیش نیاید و حتما یک سری مراودات ، گفتگو ها و اختلاف نظر ها وجود دارد ولی تشکل ها همیشه باید سعی نمایند در داخل مجموعه دانشگاه جبهه گیری به وجود نیاید و در مواقعی هم که مسایلی این چنین وجود داشت تشکل ها در صدد برطرف نمودن مشکل و مسائل برآیند و غیر از این هم انتظاری از تشکل و کانون نمی باشد.
دکتر کلانتری اظهار داشت : در حوزه مدیریتی دانشگاه مسئولین نیز این آمادگی را دارند که با تشکیل جلسه و گفتمان متقابل با یکدیگر صحبت و تبادل نظر نمایند و تشکل ها می توانند فعالیت های خوبی در دانشکده ها انجام دهند و مسئولین نیز حاضرند بنیه این تشکل ها را تقویت نمایند.

حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده نیز ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حضرت حجت( عج) به افکار ، درون وبرون ، رفتار و کردار ما اشراف دارد و فرصت ها مانند گذر ابرها در حال عبور است پس انسان بایستی این توفیق را برای خود مغتنم بداند که هم کار کند و هم مدیریت پیشه کند.
ابراهیم زاده بیان داشت: تشکل ها باید دو نعمت را برای خود قدر بدانند، اول اینکه فرصتی است برای تمرین مدیریت آینده نظام اسلامی و دوم که فرصتی است برای خود سازی، اگر درکنار کارهای که انجام می دهیم خودسازی نباشد آن کار معنا ، مفهوم و ارزشی ندارد .
وی گفت: در این برهه ی زمانی که برهه ای حساس است نقش تشکل ها در جهاد تبیین خیلی مهم است که روایت ها را اول و درست روایت نماید و سپس از نفوذ روایت های غلط به ذهن جوانان جلوگیری کند .
تشکل یا کانون فقط نباید یک اسم باشد .
تشکل هایی موفق هستندکه وسط میدان و پای کار باشند و روایت ها را به درستی نقل نمایند .
همان طور که می دانیم علت بعضی از ناملایماتی که اتفاق افتاد این بود که میدان به دست اغیار افتاد .
توسط شبکه های و بیگانه جوانان ساده را فریب دادند متاسفانه در وسط میدان بچه های معنوی ما احساس تکلیف نمی کردند که به میدان بیایند و روایت را درست نقل و بازگو نمایند پس در این راستا و این مسیر تشکل ها وظیفه خطیر و مهمی دارند.
در ادامه جلسه هریک از اعضاء به بیان نظرات و دیدگاه ها پرداختند و بحث و تبادل نظر در جهت رفع موانع و مشکلات و تسهیل این مسائل انجام گرفت.

تصویر