تصویر
تشکیل جلسه ستاد توسعه گلخانه ها و شهرکهای گلخانه ای شهرستان
17 اسفند 1400 - 16:33
5
با توجه به دستور جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم مبنی بهره گیری از کلیه ظرفیت ها جهت توسعه کشت گلخانه ای و پیرو تاکید فرماندار محترم نظرآباد اولین جلسه ستاد توسعه گلخانه ها و شهرکهای گلخانه ای شهرستان تشکیل گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به دستور جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم مبنی بهره گیری از کلیه ظرفیت ها جهت توسعه کشت گلخانه ای و پیرو تاکید فرماندار محترم اولین جلسه ستاد توسعه گلخانه ها و شهرکهای گلخانه ای شهرستان تشکیل گردید.

با توجه دستور فرماندار محترم مبنی بر برنامه ریزی برای کاهش سطح زیر کشت سنتی و افزایش گلخانه های نوین با آبیاری قطره ای و حمایت از این بهره برداران، جلسه ستاد توسعه گلخانه ها و شهرک های گلخانه ای به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نظرآباد و با حضور اعضا برگزار گردید.
در این جلسه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نظرآباد با توجه اراضی سطح کشت و وجود ظرفیت ها و پتانسیل های لازم در شهرستان بر لزوم تعامل و همکاری کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با جهاد کشاورزی و متصدیان گلخانه ها و همچنین احصاء مشکلات و موانع جهت پیگیری از طریق ستاد استانی و شهرستان و تشکیل جلسات تخصصی و اختصاصی ، آموزش و ترویج و تشویق کشاورزان به ایجاد گلخانه و تعیین مسئول پیگیری امور در اداره جهاد کشاورزی تاکید نمودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.