تصویر
تشکیل جلسه مجمع خیرین و معتمدین استان البرز به میزبانی شهرستان کرج
24 تیر 1402 - 15:16
1
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج ضمن قدردانی از حمایت های معتمدین و خیرین خواستار مشارکت و همکاری بیش از پیش خیرین و معتمدین در پیشبرد اهداف خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار، آموزش افراد و تشکیل تیمهای امداد و نجات محلی، شناسایی نیازمندان مناطق کمتر برخوردار و کمک به ارائه خدمات درمانی و حمایتی شد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ضمن قدردانی از حمایت های معتمدین و خیرین خواستار مشارکت و همکاری بیش از پیش خیرین و معتمدین در پیشبرد اهداف خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار، آموزش افراد و تشکیل تیمهای امداد و نجات محلی، شناسایی نیازمندان مناطق کمتر برخوردار و کمک به ارائه خدمات درمانی و حمایتی شد.

بهجت آبادی اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزشی امداد و کمکهای اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، همکاری و مشارکت در انجام امور خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار و حمایت از اقشار آسیب پذیر و مهیانمودن حداقل شرایط سلامت و بهداشت، کمک به تهیه بسته‌های معیشتی و تجهیز بانک های امانات در مناطق کمتربرخوردار از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
وی، به ارتباط و تعامل بیشتر این مجمع با موسسات و مراکز درمانی، شرکت ها و موسسات خیریه تاکید کرد و نقش معتمدین و خیرین را در ارتقاء کمک ها، افزایش خدمات جمعیت هلال احمر و خانه‌های هلال موثر دانست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.