تصویر
تشکیل جلسه مجمع عمومی هلال احمر استان البرز و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲
17 مرداد 1402 - 15:19
2
اولین جلسه مجمع استانی هلال احمر با حضور مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اعضای هیئت مدیره هلال احمر البرز در محل سالن کنفرانس این جمعیت برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین جلسه مجمع استانی هلال احمر با حضور مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اعضای هیئت مدیره هلال احمر البرز در محل سالن کنفرانس این جمعیت برگزار شد.

مدیرعامل هلال احمر استان در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و ماه محرم گفت: امیدوارم بتوانیم با تاسی از آن امام شهید در راه آزادی وآزادگی وسرافرازی اسلام و گام برداریم.
مدیرعامل هلال احمر البرز گفت: در این حلسه ضمن بررسی عملکرد حوزه‌های مختلف در ۴ ماه گذشته سالجاری، در خصوص عملکرد جمعیت در سیل جاده چالوس و لزوم افزایش تعداد امدادگران افزود: جمعیت هلال احمر استان البرز جزء استان‌هایی است که در مقایسه با وسعت دارای حوادث متنوع و متعددی است که آمادگی و توانمندی نیروهای عملیاتی را می طلبد و این مهم با ارتقاء سطح آموزش های تخصصی و برنامه ریزی جهت اجرای آن امکانپذیر است.
همچنین اعضای شورای اجرایی در مجمع استان ضمن تشکر از زحمات مسئولین به اهم برنامه‌های اجرا شده توسط حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر اشاره و پیشنهادهایی را نیز به منظور بهبود عملکرد هلال احمر استان مطرح نمودند،
در پایان جلسه مجمع ، ترازمالی سال ۱۴۰۱ و بودجه سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.