تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

تشکیل زنجیره تولید تا مصرف در بخش تعاون ضروری است
10 آذر 1401 - 8:38
2
معاون اقتصادی استاندار البرز با حضور در جلسه پیگیری مشکلات بخش های تعاونی فعال در تولید و پرورش شترمرغ بر رویکردهای حمایتی دولت در بخش تعاون تأکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار البرز با حضور در جلسه پیگیری مشکلات بخش های تعاونی فعال در تولید و پرورش شترمرغ بر رویکردهای حمایتی دولت در بخش تعاون تأکید کرد.

معاون اقتصادی استاندار البرز در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه استان و مدیران عامل تعاونی‌ها و اتحادیه تعاونی فعال در پرورش شترمرغ ، مولد و صنایع وابسته که در اتاق تعاون استان برگزار شد،ضمن شنیدن مطالب، مشکلات و مسائل تعاونی های فعال در این بخش بر رویکرد حمایتی دولت از بخش تعاون تاکید کرد.
اسداللهی در این جلسه با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش تعاون در کشور و به ویژه فرصت های ارزشمند فعالان تولیدی و اقتصادی بخش تعاون گفت: با وجود پایین بودن سهم اقتصادی فعالیت های تعاونی ها و فاصله از ۲۵ درصد سهم تعاون در اقتصاد کشور، استان البرز در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی به ویژه در موضوع امنیت غذایی جزو استان‌های قابل قبول در کشور است.
وی خاطر نشان کرد: فرصت های قانونی و رویکرد دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در توجه به امر تعاون، انگیزه های لازم برای فعالیت در این بخش را مضاعف کرده است.
معاون اقتصادی استاندار البرز تاکید کرد: تعاونگران باید پیش از این به تعاون و فعالیتهای تعاونی اعتقاد و باور داشته باشند و همه بسترهای لازم برای حمایت از بخش تعاون به لحاظ قانونی وجود دارد، تعاونی ها باید حقوق قانونی خود را از دستگاه‌های مربوطه مطالبه کنند.
اسداللهی در ادامه خاطرنشان کرد: استان البرز به واسطه وجود روستاهای مختلف با شرایط اقلیمی متنوع می تواند بستر تمرکز فعالیت های تعاونی ها به ویژه در بحث تولید مواد غذایی و پروتئینی فعال باشند.
وی با اشاره به برخی مشکلات در میزان اعتبارات تخصیصی و تسهیلات اشتغالزایی در بخش تعاون گفت: مسایلی چون ضمانتنامه های بانکی جهت تامین تسهیلات مورد نیاز و اعتبارات تخصیصی از منابع مختلف صندوق توسعه ملی و مواد حمایتی قانون بودجه از مسائلی که بخش های تعاونی با آن مواجه هستند و باید دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک های عامل برای حمایت از تعاونگران مساعدت های لازم را داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار البرز در این جلسه ضمن شنیدن مشکلات و مسائل مربوط به فعالان بخش تعاون و تعاونی‌ها گفت: شناسایی بازارهای هدف و همچنین تولید محصولات مورد نیاز بازار و تناسب عرضه و تقاضا از جمله مسائلی است که تعاونی ها به دلیل عدم مطالعه و بررسی در این بخش دچار مشکل شده اند، تشکیل زنجیره تامین تا مصرف در بخش تعاونی ها از جمله مسائلی است که در سالهای گذشته به خوبی اجرا نشده است و اتاق تعاون باید با هم افزایی در اتصال بخش های مختلف این زنجیره فعالانه تر عمل کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.