تصویر
تشکیل هیئت امناء وایمن‌سازی بازار «قدس» دراولویت است
19 مرداد 1402 - 15:39
5
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: ایمن‌سازی بازار قدس و تشکیل هیئت امناء برای این بازار در اولویت قرار دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های گفت: ایمن‌سازی بازار قدس و تشکیل هیئت امناء برای این بازار در اولویت قرار دارد.

حسین علی‌زینلی‌زاده؛ در بازدید از بازار قدس در جریان مشکلات این بازار قرار گرفت و با تأکید بر اهمیت ایمن‌سازی سقف بازار قدس، اظهار کرد: کسبه باید برای تشکیل هیئت امناء اقدام کنند.
وی با اشاره به اهمیت تعامل کسبه بازار قدس با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ، بیان داشت: بازسازی نمای بیرونی بازار ضروری است و در این خصوص سازمان می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا این مهم محقق شود.
زینلی‌زاده در ادامه به اهمیت رفع سد معبر در راه‌روهای بازار اشاره کرد و گفت: محیط بازار اگر دارای جذابیت باشد، شهروندان رغبت بیشتری برای خرید خواهند داشت.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با تأکید بر اینکه بازار قدس در هسته مرکزی شهر واقع شده و از موقعیت خوبی برخوردار است، اظهار داشت: کاربری‌های بازار باید متناسب با نیاز مردم تعریف شود.
به گفته وی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج آمادگی دارد برای مدیریت هر چه بهتر بازار قدس، ناظر مستقر کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.