تصویر
تشکیل هیئت اندیشه‌ ورز بانوان فرهنگی آموزش و پرورش کرج برای مشارکت در انتخابات
03 بهمن 1402 - 9:10
1
حجت الاسلام و المسلمین ملایی دستیار ویژه مردمی سازی فرمانداری کرج از تشکیل هیئت اندیشه‌ ورز بانوان آموزش و پرورش برای مشارکت در انتخابات خبر داد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان نقش مهمی در انتخابات برعهده دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ملایی دستیار ویژه مردمی سازی فرمانداری از تشکیل هیئت اندیشه‌ ورز بانوان آموزش و پرورش برای مشارکت در انتخابات خبر داد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان نقش مهمی در انتخابات برعهده دارند.

وی با اشاره به دستور برای ایجاد زمینه های مشارکت حداکثری اقشار جامعه در انتخابات پیش رو افزود: یکی از گروههای اثرگذار و مهم جامعه ی آموزش و پرورش معلمان، بانوان و دانش آموزان هستند که هم در مشارکت و هم در اجرای انتخابات بسیار موثر می باشند.
دستیار ویژه مردمی سازی فرمانداری کرج گفت: دشمن تمام تلاش خود را بر القای ناامیدی در جامعه معطوف کرده وسعی دارد تا با این کار از میزان مشارکت مردم در انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.
وی تصریح کرد: مردم ما هوشیار هستند و همواره در بزنگاه ها توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

حجت الاسلام و المسلیمن ملایی همچنین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر چهار اصل مشارکت، رقابت ، سلامت و امنیت در انتخابات تاکید دارند برای تحقق این مهم باید همه اقشار در میدان حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خصوصا در مساله مشارکت حداکثری نقش بسیار مهمی بر عهده دارد گفت: براین اساس هیات اندیشه ورز برای مشارکت حداکثری انتخابات در آموزش و پرورش شهرستان کرج تشکیل می شود‌.
وی بیان کرد: براساس دستورعملی که در هیات اندیشه ورز استانی تدوین شده این هیات در شهرستان کرج نیز تشکیل و از همه ظرفیت ها برای تحقق مشارکت حداکثری استفاده خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.