تصویر
تشکیل پرونده قضایی برای ۵ عطاری متخلف در شهرستان کرج
17 شهریور 1401 - 13:33
2
سرپرست پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل پرونده قضایی برای 5 عطاری متخلف و کشف مقادیری از داروی غیر مجاز از این واحدهای صنفی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل پرونده قضایی برای ۵ عطاری متخلف و کشف مقادیری از داروی غیر مجاز از این واحدهای صنفی خبر داد.

"محمد مهدی غلامی" در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح های کنترلی اداره نظارت بر اماکن عمومی طرح بازدید از عطاری های غیرمجاز در منطقه خرمدشت و کمالشهر شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این راستا تعداد ۳ اکیپ متشکل از عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر به مناطق مذکور اعزام و از ۹ واحد صنفی بازدید بعمل آمد.

غلامی خاطر نشان ساخت: در این بازدیدها برای ۵ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی و فروش داروهای غیرمجاز پرونده قضایی تشکیل شد.
سرپرست پلیس نظارت بر اماکن عمومی البرز در پایان با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۲۸۰ عدد انواع قرص غیرمجاز و ۵۷۵ گرم شربت متادون کشف و ضبط گردید از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از فروش هرگونه داروهای غیرمجاز توسط واحدهای صنفی متخلف موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.