تصویر
تشکیل کار گروه کیفیت بخشی دوره های توانمند سازی در البرز الزامی است
09 بهمن 1401 - 9:00
3
رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی البرزگفت: تشکیل کار گروه کیفیت بخشی دوره های توانمند سازی در این استان الزامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای البرزگفت: تشکیل کار گروه کیفیت بخشی دوره های توانمند سازی در این استان الزامی است.

" فرهاد منظوری " در جلسه با معاونان پرورشی آموزش و پرورش استان البرزضمن تبریک ماه مبارک رجب و توصیه به استفاده بهینه از این ماه عزیز در جهت خودسازی و بهره مندی از دعا و تضرع در جهت پیشبرد فعالیت ها، اظهار کرد: معاونان و مربیان پرورشی مدارس یکی از بنیان‌های رشد و تعالی دانش‌آموزان در مدارس هستند.
وی بیان کرد: این افراد نیازمند هم‌افزایی و انسجام‌بخشی در راستای اثرگذاری بیشتر و مجهز شدن به فعالیت‌های به‌روز در مدارس هستند.
وی با بیان اینکه توانمندسازی معاونان و مربیان پرورشی مدارس در دستور کار جدی ما قرار دارد، افزود: برای پیشگیری از آسیب‌های تربیتی در بین دانش‌آموزان نیاز به توانمند سازی معاونان و مربیان در زیست بوم پس از کرونا داریم.
منظوری یادآورشد: در این کارگروه کیفیت بخشی به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی حضری هستیم تا فعالیت‌های معاونان و مربیان پرورشی را هدفمند و منسجم کرده و این افراد را در راستای اثرگذاری بیشتر و فعالیت‌های جدید، برای ارائه یک الگوی جذاب و موثر در مدارس مجهز کنیم.
وی در ادامه اجرای بهینه برنامه سپهر دانش و معرفت در دو محور آموزش های شناختی و معرفتی و نیاز شاغل و لزوم تشکیل گروه کیفیت بخشی برای ارتقا کیفی دوره های ویژه معاونین پرورشی ، مربیان امور تربیتی و مشاوران را مورد تاکید قرار داد.
رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی البرز در این جلسه به موضاعات دیگری چون گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، و تبیین برنامه ها، زمانبندی برای مناطق باقیمانده برای همایش تبیین ویژه مدیران مدارس اشاره کرد.
منظوری تاکید کرد : تا کنون یکصد و سه کارگاه مهارت افزایی ویژه معاونان ، مشاوران و مربیان امور تربیتی بر اساس بازدیدهای صورت گرفته در استان البرز برگزار شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.