پیکر شهدای دانش‌آموز دوران دفاع مقدس شهید عزیز سلیم‌نژاد و شهید محسن قلندرپور بعدازظهر امروز همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار استان البرز تشییع و تدفین شد.

استانها –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از البرز ، بعدازظهر امروز پیکر مطهّر شهیدان عزیز سلیم‌نژاد و محسن قلندرپور از شهدای هشت‌سال دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور و مسئولین استان البرز در مقابل آستان ملکوتی امام‌زاده حسن(ع) تشییع و در امام‌زاده محمد(ع) و گلزار شهدای چهارصددستگاه تدفین شدند.

استان البرز ۵ هزار شهید دارد

امیرحسین دانشی‌کهن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در حاشیه آئین تشییع و تدفین پیکر مطهّر شهیدان عزیز سلیم‌نژاد و محسن قلندرپور اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با تمام وجود برای دفاع از کشور اقدام کردند و حزب بعث عراق که کل دنیا حمایت‌اش می‌کرد و مجهزترین سلاح ها را در اختیار داشت، شکست خورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه پشتوانه هر نظامی مردم هستند افزود: دشمن تصوّر داشت در طی ۲ماه کل ایران را فتح می‌کند اما با وجود مردم یک وجب از خاک ایران را نتوانست تصرف کند و این افتخاری ماندگار است.

امیرحسین دانشی‌کهن اضافه کرد:مسئولین موظف هستند در جنگ امروز یعنی جنگ ، و‌ تمام توان خود را بکار بگیرند و خدمتگزار مردم باشند

وی در پایان با اشاره به اینکه هیچ بهانه‌ای برای خدمت نکردن به مردم وجود ندارد بیان کرد:جوان اوایل انقلاب هم می‌توانست بهانه بیاورد و به جبهه نرود امّا به عشق مردم و برای دفاع از کشور رفت و از جانش گذشت، مسئولین هم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری نباید بهانه بیاورند و باید خدمتگزار مردم باشند.
شهید , شهید , شهید , شهید , شهید , شهید , شهید , شهید ,
انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر