تصویر
تصمیم گیری برای تامین و ارائه خدمات حداکثری به زائران
10 شهریور 1401 - 12:42
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس ستاد اربعین استان از انجام هماهنگی لازم برای تامین بخش از نیازمندی های ستاد اربعین حسینی در استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و و جانشین رئیس ستاد اربعین استان از انجام هماهنگی لازم برای تامین بخش از نیازمندی های ستاد اربعین حسینی در استان البرز خبر داد.

مرتضی ولی‌پوری در جلسه مشترک کمیته های مشرکت های مردمی، اسکان و تغذیه، زیرساخت، هماهنگی و پشتیباتی و حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان که در سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی برگزار شد، با اشاره به اهتمام جدی دولت سیزدهم نسبت به ارزش های دینی، بر تأمین تمهیدات لازم جهت برگزاری مطلوب مراسم راهپیمایی اربعین تأکید کرد.

وی ضمن برشمردن بخشی از نیازمندی های ستاد که تا کنون تامین نشده است، گفت: استان البرز از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی به عنوان استان معین استان ایلام تعیین شده است.
معاون استاندار تصریح کرد: از این رو ضرورت دارد که کلیه کمیته های زیرمجموعه با قید فوریت و بر اساس شرح وظایف ابلاغی درخصوص تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز محل های استقرار، حمل و نقل و.
.
.
زائرین در راستای وظایف پیش بینی شده اقدام نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.