سخنگوی از تصویب لایحه ۳۰ میلیارد تومان بابت تجهیزات فردی آتش‌نشانان خبر داد.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی قاسم‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه صد و هشتاد و‌ سومین جلسه شورای که در صحن علنی شورا برگزار شد، اظهار داشت: به مردم کرج و رهبر معظم انقلاب شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله، سید حسن نصرالله که تمام زندگی خود را برای اسلام و مبارزه با طاغوت زمان گذاشته بود، تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی یکبار دیگر رخ اصلی خود را به عالم نشان داد، افزود: سر دسته جنایتکاران عالم با حمایت شیطان بزرگ اینگونه اتفاقات را در منطقه رقم می‌زنند و به‌زودی زود پاسخ دندان‌شکنی به این جنایت‌ها داده خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه بنده به نمایندگی از اعضای شورای شهر کرج ضمن محکوم کردن این جنایات در راستای فرمایشات رهبری برای پاسخ به این رژیم کودک‌کش، آمادگی خود را اعلام می‌کنیم، گفت: از تمام مردم مسلمان و با ایمان کرج دعوت می‌کنیم تا در تجمعات این موضوع مهم شرکت کنند.

قاسم‌پور بیان کرد: یکی از مهمترین مصوبات امروز مربوط به اراضی محله‌ای در خیابان مطهری معروف به اراضی مرحوم تاجبخش بوده که با اتفاق آرا لایحه شهرداری تصویب شد.

وی ادامه داد: در این جلسه لایحه‌ای در ارتباط با آتش‌نشان‌ها به شورا ارائه شد که در آن تجهیزات فردی آتش‌نشانی تا سقف ۳۰ میلیارد تومان به تصویب شورای شهر کرج رسید.

انتهای پیام/

تصویر