پ
پ

سردار ""گفت: توجه به تعالی رفتار سازمانی با محوریت اخلاص در عمل، ارتقای انگیزه خدمت‌رسانی به مردم در سایه قانون‌مداری را سرمایه پلیس در جامعه است.

سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان در کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان کلانتری ها و پاسگاه های استان گفت: تکریم شخصیت ارباب رجوع و خدمات‌رسانی شایسته به مردم را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف جامعه‌محوری پلیس و جلب اعتماد حداکثری مردم عنوان کرد.
وی‌‌اظهار کرد: توجه به تعالی رفتار سازمانی با محوریت اخلاص در عمل، ارتقا‌ انگیزه خدمت‌رسانی به مردم در سایه قانون‌مداری است که زمینه‌ساز سرمایه اجتماعی پلیس در جامعه به‌شمار می‌رود.
به اجر و پاداش ویژه خدمت به خلق در نزد خدا اشاره کردوافزود: اگر ما با خلوص نیت و احساس مسئولیت مأموریت‌ها را انجام دهیم خداوند اجر و پاداش این خدمات را در دنیا و آخرت نصیب ما می گردد.
سردار "محمدیان" در ادامه گفت: برقراری و حفظ امنیت و انضباط در جامعه بر‌عهده پلیس است که به‌عنوان حافظان این عرصه به پشتوانه تعامل خوب مردم به‌نحو مطلوب امکان‌پذیر است.
فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به ضرورت توجه کارکنان به تعالی رفتار سازمانی گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری"مدظله العالی" فرموده اند "پلیس خدمتگذار مردم است" و مردم ولی نعمت ما هستند و همکاران همواره باید رأفت اسلامی و رفتارشایسته با مردم را درنظر داشته باشند و فرماندهان باید به صورت ویژه به موضوع تعالی رفتار کارکنان توجه لازم را داشته باشند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر