تصویر
تعامل دستگاه قضایی و پلیس ضامن امنیت پایدار در جامعه
07 تیر 1402 - 15:24
3
جانشین انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با مسئولان قضائی این شهرستان، تعامل پلیس و دستگاه قضایی را ضامن امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


جانشین انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با مسئولان قضائی این شهرستان، تعامل پلیس و دستگاه قضایی را ضامن امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد.

همزمان با هفته قوه قضائیه و در راستای تعامل و همکاری فی مابین مجموعه انتظامی و دستگاه قضا جلسه ای با حضور مسئولان قضائی ساوجبلاغ، سرهنگ " مهدی زمانی " جانشین انتظامی ساوجبلاغ و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستانی در سالن جلسات دستگاه قضائی این شهرستان برگزار شد.
جانشین انتظامی ساوجبلاغ ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: همکاری و همراهی بیش از پیش دستگاه قضائی و پلیس حافظ نظم و امنیت منطقه بوده و باعث ارتقاء آرامش و آسودگی خاطر شهروندان خواهد شد.
وی افزود: پلیس و دستگاه قضا هیچ یک بدون حضور دیگری موفق نخواهد بود، بنابراین هر دو دستگاه باید در راستای برقراری تعامل هرچه بیشتر تلاش کنند تا در راه خدمتگزاری به مردم موفق بوده و از این طریق هم مورد رضای خدا و هم مورد رضای مردم قرار گیرند.
سرهنگ زمانی با بیان این که حفظ امنیت پایدار در جامعه به سبب نیاز ضروری مردم به آن، ارزشمندترین اقدام پلیس محسوب می شود لزوم همکاری همه دستگاه ها در تولید و حفظ امنیت با نیروی انتظامی را مهم دانست وتامین امنیت و آرامش مردم را اولویت اصلی پلیس برشمرد.
در پایان مسئولان قضائی ساوجبلاغ نیز، با تقدیر و تشکر از عملکرد کارکنان پلیس در راستای ارتقای امنیت و با تاکید بر هم افزایی ۲ دستگاه با یکدیگر، تعامل و همکاری پلیس و دستگاه قضاء با یکدیگر را عامل مهمی در افزایش احساس امنیت و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.