تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

تعامل رسانه ها و دستگاه های محلی و خدماتی، نیاز ضروری شهرستان کرج
08 آذر 1400 - 11:27
5
سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج گفت: دستگاه ها و رسانه های محلی با تعاملی سازنده می توانند بسیاری از نیازهای ضروری شهرستان کرج را شناسایی و رفع کنند و همچنین با انتشار اخبار خدمات انجام شده اعتماد مردم جلب کرده و میزان رضایت مندی اجتماعی را در جامعه بالا ببرند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان گفت: دستگاه ها و رسانه های محلی با تعاملی سازنده می توانند بسیاری از نیازهای ضروری شهرستان کرج را شناسایی و رفع کنند و همچنین با انتشار خدمات انجام شده اعتماد مردم جلب کرده و میزان رضایت مندی را در جامعه بالا ببرند.

مسعود ابراهیمی در جلسه که بدین منظور برگزار شد،بررسی نقش رسانه ها در جهت رفع مشکلات اظهار داشت: همگرایی و اتحاد رسانه ها در خصوص مصالح شهرستان کرج، توجه مدیران را نسبت به نقاط ضعف و قوت موجود جلب می کند و این امر باید تقویت شود و همچنین تشکیل هیئت های اندیشه ورز و کارگروه های تخصصی در دستور کار قرار گرفته
وی افزود: دستگاه ها و رسانه های محلی با تعاملی سازنده می توانند بسیاری از نیازهای این شهرستان را شناسایی و رفع کنند.
سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج در ادامه با اشاره به ایجاد بستر هایی در جهت ارتقا بصیرت اجتماعی با رویکرد اسلامی، اظهار داشت: ارتقا سواد رسانه ای اهالی شهرستان در دستور کار است و به زودی دوره های مختلفی در این زمینه برگزار خواهد شد.
ابراهیمی گفت: ترویج شایعه و بدبینی در دستور کار دشمنان نظام و انقلاب بوده و آنها تلاش دارند با شایعه پراکنی در خصوص مسائل و موضوعات غیر واقعی و انعکاس معکوس واقعیت ها و دادن خوراک به رسانه های معاند اذهان مردمی را مشوش کنند.
وی تاکید کرد: مجهز شدن مردم به مباحث سواد رسانه و آشنایی با عملیات روانی دشمنان در جنگ نرم میتواند عاملی بر خنثی سازی اهداف آنها باشد و اینجاست که به شعار هر شهروند یک خبرنگار جامه عمل میپوشانیم.
سرپرست کانون بسیج رسانه شهرستان کرج با بیان اینکه رسانه ها از داشتن یک نظام صنفی منسجم محروم است، اعلام کرد: لازمه ساماندهی فضای رسانه و پیگیری مطالبات به حق فعالان این عرصه، ایجاد یک نظام صنفی منسجم، دارای برنامه و برخوردار از مدیران دغدغه مند و آشنا به رسانه است.
وی افزود: خبرنگاران از همه مشکلات و مسائل می‌نویسند اما از انعکاس مطالبات و مسائل خود غافل هستند و لزوم چاره‌اندیشی در این خصوص را متذکر شد.
ابراهیمی با اشاره به ایجاد همگرایی بین رسانه های محلی کرج گفت: تلاش میکنیم جلسات هم اندیشی و تشکیل جبهه واحد رسانه ای نیروهای انقلابی را با همراهی مدیران رسانه در شهرستان به منظور بهره گیری از نظرات آنها به عنوان شخصیت حقوقی و حقیقی تشکیل دهیم زیرا این نشست ها زمینه تبادل نظر و توسعه شهرستان را فراهم می کند.

وی در پایان اظهار داشت: بسیج رسانه ماهیتی انقلابی، و رسانه ای دارد و تمامی فعالیت های این قشر با هدف ترویج رهنمودهای حضرت امام (ره) و اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.