تعامل مدیریت شهری و نمایندگان مجلس راهگشا است

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به حضور نماینده مجلس در این شهرستان در راستای پیگیری مطالبات موجود گفت: این امر در راستای تعامل با مدیریت شهری به رفع مشکلات کمک خواهد کرد.

هادی روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به حضور نماینده مردم فردیس، کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در میز خدمت شهرستان فردیس اظهار کرد: تعامل و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیریت شهری مسئله‌ای مهم است که در این برهه از تاریخ ضروری تلقی می‌شود.

وی افزود: مدیریت شهری همواره نقش اساسی را در زندگی شهروندان و پاسخگویی به مطالبات بحق آن‌ها بر عهده داشته است، اما باید توجه داشت که مدیریت شهری به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مطالبات کلان شهروندان در حوزه‌های مختلف باشد و در این میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه دولت می‌توانند مدیریت شهری را در این زمینه یاری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: در دوره ششم تلاش‌های زیادی را برای افزایش سرانه‌های و ، و فضای سبز و ارتقای مبلمان شهری، تجهیز و افزایش فضای اداری شهرداری، تسهیل رفت‌وآمد شهروندان با اصلاح هندسی معابر، دریافت مجوز آرامستان، ساماندهی دست‌فروشان، بهسازی بافت فرسوده، ساماندهی ساخت‌وساز شهری، کسب درآمدهای پایدار و مباحث زیست محیطی کرده است.

روستایی اضافه کرد: در این میان تقویت ارتباط مدیریت شهری و نماینده مجلس شورای اسلامی یکی از مسائلی که می‌تواند در زمینه پیشبرد اهداف مدیریت شهری نقش اساسی را ایفا کند.

وی تصریح کرد: اصلاح بخشی از قوانین، پیگیری تخصیص اعتبار ملی و استانی و اجرای دقیق قانون درآمد پایدار در گرو تعامل مدیریت شهری با همه بخش‌ها به‌ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است، از این رو اقدام نماینده مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در شهر فردیس برای بازدید از پروژه‌های عمرانی، کلنگ‌زنی ساختمان اداری و ستادی معاونت شهرداری و در جریان قرار گرفتن موضوعات و موانع احداث آرامستان شهر فردیس و تقاطع غیرهمسطح شهید کچویی قابل است.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه امروز مسائل زیادی به شهرداری و شوراهای اسلامی شهرها واگذار شده است، گفت: هدف مجلس شورای اسلامی، پارلمان‌های شهری و شهرداری‌ها خدمت به مردم است و در این مسیر به‌طور قطع با اتحاد هرچه بیشتر، هم‌فکری و تعامل با یکدیگر می‌توان بسیاری از قوانین را اصلاح یا بر اساس توانایی هر شهر تصویب کرد تا در مسیر خدمت‌رسانی شایسته به ولی‌نعمتان خود گام‌های اساسی برداریم.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر