تصویر
تعامل پلیس و دستگاه قضائی زیرساخت اجرای عدالت و آرامش برای شهروندان را فراهم می کند
07 تیر 1402 - 15:44
2
فرمانده انتظامی استان در دیدار با رئیس دادگستری البرز گفت: تعامل پلیس و دستگاه قضائی زیرساخت اجرای عدالت و آرامش برای شهروندان را فراهم می کند.
ارسال توسط :
پ
پ


فرمانده انتظامی استان در دیدار با رئیس گفت: تعامل پلیس و دستگاه قضائی زیرساخت اجرای عدالت و آرامش برای شهروندان را فراهم می کند.

سردار"حمید هداوند" در دیدار مسئولان انتظامی استان با " حسین " رئیس دادگستری البرز با تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: با تعامل مطلوب بین دستگاه قضائی و پلیس در مبارزه جدی با جرائم مهمه در سال گذشته توانستیم توفیقات قابل توجهی را برای ارتقاء امنیت مردم کسب کنیم.
وی افزود: دستگاه قضائی و پلیس به عنوان ۲ بخش از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، نقشی بی بدیلی در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی، گسترش عدالت و امنیت جامعه دارند .
با اشاره به اهمیت تعامل هرچه بیشتر ۲ مجموعه، اظهار داشت: تعامل دستگاه قضائی و انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است و این همکاری افزایش اعتماد عمومی را نیز به همراه خواهد داشت.
سردار هداوند در پایان از تعامل چشمگیر مجموعه قضائی استان با پلیس در اجرای ماموریت های پلیسی کرد و گفت: فراجا هدفی جز آسایش و آرامش مردم را دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف ضمن همکاری همه جانبه با همه دستگاه ها، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
در ادامه رئیس دادگستری استان البرز نیز با تقدیر از زحمات و ایثار کارکنان انتظامی استان، تصریح کرد: با برنامه محوری و تلاش های پلیس و سایر دستگاه های امنیتی شاهد امنیت مطلوب و مثال زدنی در استان البرز هستیم.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه دادگستری استان تعامل مطلوبی با مجموعه پلیس دارد و این تعامل باید در زمینه های مختلف تقویت شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.