تصویر
تعامل گروه‌های محلی مادرانه با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج
03 بهمن 1402 - 9:24
0
گروه‌های محلی مادرانه‌ در مناطق مختلف شهر کرج ضمن حضور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کانون و فعالیت‌های آن آشنا می‌شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

گروه‌های محلی مادرانه‌ در مناطق مختلف شهر ضمن حضور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کانون و فعالیت‌های آن آشنا می‌شوند.

زینب عاشری، مدیر کل کانون استان، ضمن اعلام این خبر افزود این تعامل باعث پویایی و نشاط مراکز به ویژه در ایام سال تحصیلی خواهد شد و همچنین این ارتباط بستری برای جذب عضو در مراکز کانون فراهم خواهد کرد.
این مقام مسؤول همچنین افزود می شود از ظرفیت مادران اعضا و محله برای کمک به بعضی کارها و برگزاری برخی برنامه‌ها بهره برد.
گفتنی است اولین گروه از گروه‌های محلی مادرانه در آستانه‌ی ولادت با سعادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) در مرکز مجتمع آفرینش‌های ، هنری کانون البرز، در محله‌ی ساسانی کرج( خیابان شهید صدوقی) حاضر شده و از فعالیت‌های فرهنگی، هنری این کتابخانه که با حضور کودکان و نوجوانان اجرا شد، بازدید کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.