تصویر
تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، اداره کل برتر در استقرار چرخه مدیریت بهره وری
25 بهمن 1401 - 10:49
0
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با ارسال نامه ای از تلاشهای مدیرکل و اعضای کمیته تخصصی ارتقای بهره وری در اجرای هرچه بهتر استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری تشکر و قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

وزیر تعاون کار و رفاه استان البرز با ارسال نامه ای از تلاشهای مدیرکل و اعضای کمیته تخصصی ارتقای بهره وری در اجرای هرچه بهتر استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری تشکر و قدردانی کرد.

در نامه سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی آمده است:
جناب آقای عبدالله دارایی
سلام علیکم
توسعه پایدار یکی از موضوعات اساسی در جوامع پیشرفته و در حال گذار محسوب می گردد که دستیابی به این مهم با کاربست مولفه های بنیادین بر بهره‌وری محقق می‌شود، به همین دلیل دولت‌ها و سازمان‌ها نیز سعی دارند برای نیل به این مهم با افزایش بهره وری از طریق ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات جامعه عمل بپوشاند، لذا فراهم آوردن یک زندگی مناسب برای همه اقشار جامعه به همراه رفاه و آسایش نسبی بیش از پیش با نهادینه شدن این مهم میسر می باشد.
با عنایت به اهمیت خطیر نهادینه سازی فرهنگ بهره وری بدین وسیله از تلاش های ارزنده و اهتمام جنابعالی و اعضای محترم کمیته تخصصی ارتقاء بهره‌وری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در اجرای هرچه بهتر استقرار چرخه مدیریت بهره وری در وزارت متبوع و همچنین تعامل با کمیته های تخصصی ارتقای بهره‌وری دستگاه و تشکر می نمایم.
امیدوارم در دولت مردمی سیزدهم با توکل بر خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله موفق و موید باشید.
گفتنی است این ارزیابی از سوی سازمان برنامه و بودجه و سازمان ملی بهره وری ایران در بررسی وضعیت بهره وری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، آسیب‌شناسی وضع موجود و ارائه راهکارهایی برای رفع مسائل احتمالی صورت پذیرفته و در سطح ستاد وزارتخانه معاونت‌های امور تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال و رفاه اجتماعی و در سطح سازمان های تابعه نیز سازمانهای آموزش فنی حرفه ای کشور ، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر و صندوق بازنشستگی کشوری و در سطح استان‌ها نیز استان های تهران، زنجان و البرز حائز رتبه های برتر در سال جاری در مقایسه با رشد مثبت و بهبود کیفیت سال گذشته بوده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.