تصویر
تعریض جاده سهیلیه انجام شد
03 دی 1402 - 9:08
3
جلسه مشورتی برنامه ریزی تکمیل، بهسازی و ایمن سازی جاده سهیلیه به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور معــاون و مــشاور فرماندار، بخشدار رامجیــن و اعضای شورای بخش و دهیاران بخش رامجین در سالن شهدای چهارباغ فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه مشورتی برنامه ریزی تکمیل، بهسازی و ایمن سازی جاده سهیلیه به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و با حضور معــاون و مــشاور فرماندار، بخشدار رامجیــن و اعضای شورای بخش و دهیاران بخش رامجین در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

"جاده سهیلیه"جاده ای کم عرض و پرترافیک دارای مشکلات فراوانی از جمله مستهلک بودن آسفالت و تصادفات فراوان که از سال های گذشته تا اوایل امسال دغدغه بسیاری از مردم شهرستان، ساکنین بومی، رانندگان و عابرین بود؛ اما خوشبختانه امروز شاهدیم با نگاه ویژه دکتر عبداللهی استاندار محترم به مطالبات مردم شهرستان چهارباغ، همت و پیگیری مجموعه مدیریت شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه محترم سابق و فعلی و دکتر حدادی نماینده محترم مردم شریف شهرستان چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و اداره کل راهداری استان، تعریض معبر و آسفالت جاده و تامین روشنایی اجرایی شده و به زودی با اجرا و تکمیل این پروژه ارزشمند با ایجاد ریفیوژ، فضای سبز و زیباسازی، تامین روشنایی جدید و ایمن سازی ترافیکی، مردم و شهروندان از این خدمت جهادی بهره مند خواهند شد.
گفتنیست در این مسیر ۱۱ کیلومتری حدود ۳۰ هزار نفر در ۱۵ روستای حاشیه محور "سهیله – چهارباغ" ساکن هستند و همواره خطر بروز تصادفات جان روستاییان و دیگر مسافران این محور را مورد تهدید قرار میداد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.