تعریف پروژه‌های جدید با موضوعیت رفاه شهروندی در بودجه ۱۴۰۲
  • اسفند ۳, ۱۴۰۱ ساعت: 16:38
  • شهردار کرج از تعریف پروژه‌های جدید با موضوعیت رفاه شهروندی در بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه‌ها در قالب پروژه‌های ترافیکی و عمرانی تعریف شده است.
    پ
    پ

    از تعریف پروژه‌های جدید با موضوعیت رفاه شهروندی در بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه‌ها در قالب پروژه‌های ترافیکی و عمرانی تعریف شده است.

    داد کیانی این مطلب را اعلام کرد و با اشاره به اینکه بخشی از دفترچه بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۱۴۰۲ برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده، عنوان کرد: قسمتی از بودجه سال آینده نیز جهت رفع حداقل نیازهای شهر برای نگهداری از آن در قالب پروژه‌های ، ترافیکی، لکه‌گیری آسفالت و.
    .
    .
    تعریف شده است.
    شهردار همچنین بر ضرورت تسهیل در رفاه شهروندان به عنوان مهمترین اولویت مجموعه مدیریت شهری تأکید کرد و افزود: بر همین اساس بخشی از بودجه پیشنهادی به تعریف پروژه‌های جدید اختصاص پیدا کرده که موضوعیت آن به فضای احداث تقاطع غیر همسطح و پارک‌های موضوعی خاص جهت رفاه شهروندی اختصاص پیدا کرده است.
    وی با بیان اینکه احداث ۷ تقاطع غیر همسطح در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است، از جمله آن‌ها به تقاطع غیر همسطح ۴۵ متری گلشهر- شهید بهشتی، احداث لوپ غیر همسطح شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین (سه راه گوهردشت) و احداث اتصال بلوار امام خمینی (باغستان به جاده آتشگاه) اشاره کرد.
    کیانی افزود: همچنین تقاطعات غیر همسطح بلوار جمهوری-مؤذن، میدان جمهوری، شیخ آباد-ریل راه آهن و فلکه اول گوهردشت در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده که احداث این تقاطعات با هدف کاهش میزان ترافیک شهر و تسهیل در رفاه حال شهروندان از سال آینده کلید می‌خورد.
    شهردار کرج در ادامه به تعریف سه پروژه مطالعاتی در سال آینده اشاره و بیان کرد: پروژه‌های ادامه کمربندی مهرشهر، ‌دوربرگردان زیرگذر امام‌زاده حسن (ع) با اتوبان (یوترن شمال به شمال بلوار امام‌زاده حسن (ع) – اتوبان) و تعریض زیرگذر خیابان اصلی ترک‌آباد در مرحله مطالعاتی هستند و در صورت بررسی و نتیجه مطلوب، احداث آن در سال آینده آغاز می‌شود.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر