تصویر
تعطیلی بخشی از تمرین تیم بیماران خاص البرز
10 دی 1402 - 16:30
2
رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز اعلام کرد: بخشی از تمرین تیم بیماران خاص و پیوند اعضای این استان به دلیل نبود تجهیزات گرمایشی داخل سالن ورزسی تعطیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز اعلام کرد: بخشی از تمرین تیم بیماران خاص و پیوند اعضای این استان به دلیل نبود تجهیزات گرمایشی داخل سالن ورزسی تعطیل شد.

رضا رودگر افزود: حدود ۱۰ ماه از واگذاری سالن برای انجام تمرین بازیکنان به هیات بیماران خاص و پیوند اعضا البرز می گذرد اما این سالن از تجهیزات کافی از جمله وسایل گرمایشی برخوردار نیست.
وی با اشاره به اینکه با جمع آوری پنج میلیارد ریال بخشی از تجهیزات مورد نیاز این سالن خریداری شده است ، گفت : با این وجود هنوز به امکانات مناسب دست پیدا نکرده ایم.
رودگر با اشاره به وجود ۱۵۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته های دارت، بدمینتون، شطرنج، فوتبال، دوومیدانی و پینگ پنگ در ۲ بخش آقایان و بانوان در هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز تصریح کرد: این ورزشکاران به دلیل مشکلات جسمی که با آنها درگیر هستند توانایی فعالیت و تمرین در سالن هایی فاقد تجهیزات را نداشته و همین مساله سبب شده تا بخشی از تمرین ها را تعطیل کنیم.
رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از سوی این هیات خدمات رایگان به ورزشکاران مورد حمایت ارایه می شود، بیان کرد: همین مساله سبب شده تا توانایی پرداخت هزینه هایی از جمله اجاره سالن را نداشته باشیم و به همین منظور هیات نیازمند کمک های متولیان امور ورزشی است.
رودگر با اشاره به اینکه ورزشکاران استان البرز از ابتدای امسال تاکنون موفق به کسب ۶ مدال طلا و یک نقره شده اند، گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته در سال ۱۴۰۱، هیات البرز رتبه پنجم را در بین ۳۱ استان کشور کسب کرد و در کنار آن یکی از ورزشکاران ما به اردوی تیم ملی فوتبال برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ که قرار است به میزبانی ایتالیا برگزار شود، دعوت شده است.
وی ادامه داد: این در حالی است که با همکاری بیشتر مسوولان می توانیم ورزشکاران توانمند دیگری برای حضور در رقابت های بین المللی تربیت کنیم.
رودگر با اشاره به اینکه با پنج میلیارد ریال کمک جمع آوری شده امکاناتی مانند کف پوش برای سالن، دارت، میز پینگ پنگ و فوتبال دستی برای خانه ورزش بیماران خاص البرز تهیه کردیم، افزود: اما این امکانات کافی نیست و ورزشکاران از نبود امکانات سرمایشی و گرمایشی و دیگر تجهیزات رنج می برند.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا البرز در بخش دیگری از سخنان خود به نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای هیات ها و ورزشکاران که در حاشیه سفر آذرماه امسال رییس جمهور به این استان صورت گرفت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این نشست هیچ ورزشکار یا نماینده ای از هیات ورزش بیماری های خاص استان برای بیان مشکلات این هیات حضور نداشت.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز اعلام کرد: بخشی از تمرین تیم بیماران خاص و پیوند اعضای این استان به دلیل نبود تجهیزات گرمایشی داخل سالن ورزسی تعطیل شد.
رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز اعلام کرد: بخشی از تمری

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.