تصویر
تعطیلی ۶۷ واحد صنفی متخلف خرید و فروش املاک در البرز
08 مهر 1402 - 16:57
1
رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز گفت: در اجرای طرح نظارت بر عملکرد مشاوران املاک، طی سال جاری ۶۷ واحد صنفی متخلف خرید و فروش املاک در این استان تعطیل شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز گفت: در اجرای طرح نظارت بر عملکرد مشاوران املاک، طی سال جاری ۶۷ واحد صنفی متخلف خرید و فروش املاک در این استان تعطیل شدند.

"مهدی سیاهوشی" رظهار کرد: در اجرای طرح پایش و ساماندهی واحدهای صنفی مشاور املاک طی این مدت ۷۵۸ واحد توسط کارشناسان اتحادیه و بازرسان اتاق اصناف استان البرز بازرسی شد که بیش از ۵۰ واحد به دلیل شکایت مردمی به بازرسی اتاق اصناف البرز معرفی شدند.
وی اضافه کرد : در این مدت پرونده ۷۹ واحد متخلف در این استان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و ۶۲ واحد متخلف نیز تذکر دریافت کردند.
وی گفت: در اجرای این طرح، صلاحیت تخصصی افراد شاغل در واحد صنفی، اعتبار قانونی پروانه کسب، نصب نرخ نامه جدید اتحادیه در محل رویت مشتریان، قراردادهای تحویل شده به مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفته است.
سیاهوشی یادآورشد: هرگونه دریافت وجه بابت ارائه کد رهگیری از سوی مشاوران املاک در این استان غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.