تصویر
تعلیم و تربیت نسل جوان در سایه تلاش های معلمان متعهد
12 اردیبهشت 1401 - 13:18
3
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان، تعليم و تربيت نسل جوان را در سايه تلاش هاي معلمان دلسوز و متعهد دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان، تعلیم و تربیت نسل جوان را در سایه تلاش های معلمان دلسوز و متعهد دانست.

سرهنگ "سید صالح بذرگری" همزمان با روز معلم، با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طالقان دیدار کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان ضمن تبریک روز معلم به تمام مدیران، مربیان و معلمان این شهرستان، معلمی را شغل انبیاء دانست و اظهار داشت: تعلیم و تربیت نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی در سایه تلاش های معلمان دلسوز و متعهد و تلاشگری است که با ایمان و اعتقاد راسخ در راستای آموزش و پرورش نسل جوان از هیچ کوششی فروگذار نمی نمایند.
در ادامه "محمود آقا براری" رییس آموزش و پرورش شهرستان طالقان ضمن تقدیر از تعامل خوب کارشناسان انتظامی این شهرستان با مدارس جهت اجرای برنامه های آموزشی در راستای پیشگیری از آسیب های و جرایم، خواستار تداوم این برنامه ها شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.