تعهد و پایبندی به اصول اداری و تبحر در امور ،متضمن پیشرفت و تعالی یک مجموعه
  • مرداد ۱۰, ۱۴۰۱ ساعت: 16:02
  • شناسه : 294511
    2
    شهردار کمالشهر در جلسه ای با معاونین و مسئولین دوایر و واحدهای شهرداری ضمن تاکید بر این مطلب گفت: تخصص و دارابودن علم و اطلاعات بروز همراه با التزام به قوانین و تعهد به اصل شهروند محوری ، می تواند مجموعه را کامیاب و موفق نماید.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در جلسه ای با معاونین و مسئولین دوایر و واحدهای شهرداری ضمن تاکید بر این مطلب گفت: تخصص و دارابودن علم و اطلاعات بروز همراه با التزام به قوانین و تعهد به اصل شهروند محوری ، می تواند مجموعه را کامیاب و موفق نماید.

    دکتر بهمنی در ادامه ضمن اشاره به تکریم ارباب رجوع و اهتمام در رسیدگی به امور جاری این عزیزان گفت: اخلاق مداری به عنوان عالی ترین شاخص و معیار شناخت کارمندان باید مورد توجه همه همکاران قرارگیرد.
    شهردا رکمالشهر در ادامه با تاکید برحفظ ارزش‌های دینی،اخلاقی و قوانین، مقررات و ضوابط در انجام فعالیت‌های سازمانی و اداری گفت : امری بسیار مبرهن و بایسته است که همکاران گرامی باید این امور را سرلوحه خدمت صادقانه خود با هدف جلب رضای خداوند متعال قراردهند که خود متضمن پیشرفت و تعالی مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.
    وی در ادامه افزود: خلاقیت و نوآوری و بروز رسانی اطلاعات و ارائه ایده های کاربردی نیز می تواند در پیشرفت اهداف مدیریت شهری و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان محترم موثر و مفید واقع گردد.
    در خاتمه این نشست ، مسئولین ضمن ایراد سخنانی ، با طرح مشکلات و ارائه پیشنهاداتی در راستای ارتقاء کیفی خدمت در حوزه خود پرداختند.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر