تصویر
تعیین اولویت مدارس محمدشهر جهت رفع مشکلات و نیازهای عمرانی
05 تیر 1402 - 12:59
2
رئیس کمیسیون عمران، خدمات شهر و حمل و نقل شورای اسلامی شهر محمدشهر از تعیین اولویت مدارس سطح شهر به منظور انجام تعمیرات و نیازهای عمرانی و رفع مشکلات آنها خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس کمیسیون عمران، خدمات شهر و حمل و نقل شورای اسلامی شهر محمدشهر از تعیین اولویت مدارس سطح شهر به منظور انجام تعمیرات و نیازهای عمرانی و رفع مشکلات آنها خبر داد.

کریم قدیانلو گفت: پس از بازدید حضوری کمیسیون عمران از مدارس محمدشهر و برگزاری جلسات متعدد با مسئولین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و با عنایت به تخصیص بودجه یک میلیارد تومانی مدیریت شهری جهت کمک به مدارس در سال جاری ، نهایتاً در جلسه روز یکشنبه ۴ تیر ماه که با حضور اعضای کمیسیون برگزار گردید ، مدارس سطح شهر بر اساس میزان مشکلات و نیازهایشان اولویت بندی شدند.
وی افزود: مقرر گردید با همکاری مدیریت شهری محمدشهر ، آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و گروه های جهادی نیازهایی همچون آسفالت محوطه ، بهسازی زمین های بازی و فضای سبز ، رنگ آمیزی ، تعمیر آبخوری و سرویس بهداشتی و .
.
.
به ترتیب اولویت پیگیری و رفع گردند.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر محمدشهر اظهار داشت: در جلسه ای که ماه گذشته در صحن شورا و با حضور مسئولین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان البرز برگزار گردید، تمامی مشکلات و نیازهای مدارس بررسی و تعهدات هر یک از ارگان ها جهت پیگیری و رفع آنها مشخص گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.