تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

تعیین تکلیف پروژه ریحانه در ورودی شهر جدید مهستان
21 دی 1401 - 8:49
3
سومین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ و مدیران ادارات و دستگاه های مرتبط برگزار شد و در مورد مصوبات و موضوعات مختلف در حوزه مسکن بحث و تبادل نظر گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

سومین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن به ریاست محمدرضا البرزی و مدیران ادارات و دستگاه های مرتبط برگزار شد و در مورد مصوبات و موضوعات مختلف در حوزه مسکن بحث و تبادل نظر گردید.

هدف از برگزاری جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن در شهرستان ساوجبلاغ را هماهنگی جهت تأمین زیرساخت‌ها با استفاده از تجربیات قبلی برای آغاز ساخت مساکن طرح نهضت ملی مسکن بیان داشت.
دکترالبرزی در این جلسه گفت : به تمامی خبرنگاران رسمی و فعالان عرصه خبر که مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند، در شهرستان ساوجبلاغ با ساماندهی در قالب شرکت تعاونی خبرنگاران ، مسکن تعلق خواهد گرفت.
وی در ادامه با گلایه از رها شدن پروژه مسکن ریحانه در ورودی شهر جدید مهستان افزود: پروژه ۴۵۰۰ واحدی ریحانه متعلق به شرکت تعاونی مسکن نیروی انتظامی از ۱۲ سال پیش به صورت نیمه کاره در ورودی شهر جدید رها شده است و باید مسئولین تعاونی مذکور و وزارت راه و شهرسازی و در رأس آن وزیر محترم، مهندس بذرپاش به این پروژه ورود کرده و آن را از این وضعیت نابسامان خارج کنند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ معطل ماندن ۱۲ ساله این پروژه را نماد ناکارآمدی مدیران اجرایی پروژه بیان داشت و تصریح کرد: در نظامی که پروژه های بزرگی در مدت زمان کوتاهی به ثمر می رسند، برای تکمیل این گونه پروژه ها نباید مشکلی وجود داشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ از متولیان و مسئولان این طرح مؤکداً خواست تا هرچه سریعتر تکمیل این پروژه ناتمام و رها شده را در دستور کار خود قرار داده و با از سرگیری فعالیت های عمرانی، این منطقه را به یک کارگاه سازندگی تبدیل نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.