تغییر مالکیت املاک فردیس انجام شود

گفت: بلاتکلیفی در انتزاع شرایط فعالیت را محدود کرده است و درخواست داریم در راستای تغییر مالکیت املاک فردیس اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ در سومین نشست شورای اداری شهرستان فردیس که در سال سالن جلسات سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به انتزاع شهرستان فردیس و کرج، اظهار کرد: همچنان با مشکلاتی روبه‌رو هستیم چراکه کش و قوس‌های این دو شهرستان از سال ۹۶ تا به امروز ادامه دارد.

وی افزود: جلساتی که برگزار شد اما حاصلی نداشت که سال گذشته دستگاه امنیتی ورود کردند و با پیگیری‌های متعدد منجر به انعقاد تفاهم‌نامه میان هر دو شهرداری، شورای و فردیس شد.

شهردار فردیس با تاکید بر اینکه ماشین‌آلات، تجهیزات، سهام بانک شهر و مجتمع تعمیرگاهی سیمین دشت، اراضی ۱۱۰، نیروی انسانی و غیره باید تعیین و تکلیف شود، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا تمام اراضی فردیس طبق تقسیمات کشوری به شهرداری شهرستان فردیس انتقال داد شود و در تمام موضوعات به جز سیمین دشت و مجتمع تعمیرگاهی سیمین دشت یک سهم یک چهارم و یک پنجم کارخانه آسفالت را داشته باشد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری کرج به ۱۴ هزار نیروی انسانی خود تاکید دارد، اضافه کرد: هر تصمیمی که گرفته شود باید بخشی از این ۱۴ هزار نیرو به شهرداری فردیس منتقل شود.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های لازم این موضوع در شورای شهر فردیس تصویب شد اما در مسکوت مانده است.

شهردار فردیس گفت: شهرداری کرج در توافق خود با شهرداری فردیس این موضوع را تأیید و منعقد کرد، اما چهار ماه است که در کمیسیون‌های شورای شهر کرج سرگردان و مسکوت مانده است.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: خواهشمندیم که اراضی فردیس به نام فردیس شود نه به نام شهرداری کرج، اما این مهم به‌رغم توافقات در شورای شهرداری کرج، بی نتیجه مانده است.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر