تصویر
تغییر نام بلورا شورا به بلوار شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان
22 آبان 1401 - 8:38
2
شهردار کمالشهردر حاشیه جلسه رسمی شورا، با اعلام این خبر افزود:با اتخاذ تصمیماتی در کمیسیون نامگذاری و موافقت اعضای شورا و اعضای کمیسیون مذکور، نام بلوار شورا به بلوار شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان تغییر یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

در حاشیه جلسه رسمی شورا، با اعلام این خبر افزود:با اتخاذ تصمیماتی در کمیسیون نامگذاری و موافقت اعضای شورا و اعضای کمیسیون مذکور، نام بلوار شورا به بلوار شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان تغییر یافت.

دکتر بهمنی درادامه افزود: شهید عجمیان در عنفوان جوانی با خلق حماسه ای جاویدان ،به اسطوره ای ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بدل شد.
وی تاکید کرد:بدیهی است که نام و یاد شهدا در دلهای همه ما همواره جاودان خواهد بود ، اما نامگذاری معابر و محلات و ابنیه مختلف بنام این عزیزان ، نشانگر ارزشهای دینی و ملی ما و ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری است.
وی درخاتمه افزود:بلوار شورا یکی از اصلی ترین ومهمترین معابر کمالشهر است که به نام این شهیدمزین گشته که بزودی یادمان این شهید عزیز نیز ساخته و در بلوار مذکور نصب خواد شد.
گفتنی است شهید روح الله عجمیان جوان بسیجی است که چندی پیش در درگیری با اغتشاشگران در بلوار شورا(کمالشهر)به درجه رفیع شهادت نائل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.