تصویر
تفاهمنامه اداره کل بهزیستی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز امضاء شد
07 مرداد 1402 - 16:09
1
تفاهم‌نامه همکاری اداره کل بهزیستی با اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید با حضور «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی البرز و «عبدالله دارایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز وهمچنین معاونین و کارشناسان پیشگیری از آسیبهای اجتماعی هر دو ارگان امضاء شد.
ارسال توسط :
پ
پ

تفاهم‌نامه همکاری اداره کل بهزیستی با اداره‌کل تعاون، کار و رفاه استان البرز در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید با حضور «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی البرز و «عبدالله دارایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز وهمچنین معاونین و کارشناسان پیشگیری از آسیبهای اجتماعی هر دو ارگان امضاء شد.

این تفاهمنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدضله العالی) و سیاست های برنامه ششم توسعه کشور در حوزه سلامت روانی اجتماعی منقعد شد.
هدف از این تفاهمنامه گسترش همکاری های مشترک علمی، تخصصی و بهره مندی از امکانات و توانمندی های طرفین در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی جامعه کار و تولید است.
از اهم تعهدات این تفاهم نامه میتوان به اجرای برنامه های ارتقاء سلامت روانی ، اجتماعی جامعه کاروتولید با نیازسنجی و ارائه طرح های پیشنهادی در حیطه ارتقاء سلامت روانی ،اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین فراهم آوردن شرایط بهره مندی جامعه کار و تولید از خدمات تخصصی مراکز روانشناختی ،ژنتیک و اعتیاد به صورت حضوری و غیرحضوری تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان البرز اشاره نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.