تصویر
تفاهمنامه همکاری بین پلیس فتا و اداره کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع‌دستی البرز منعقد شد
24 آذر 1401 - 8:28
3
مدیر کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ بین این اداره کل با پلیس فتا گفت: در چارچوب این تفاهم‌نامه مقرر شد دو حوزه پلیس فتا و اداره کل همکاری مشترکی در زمینه مدیریت فضای مجازی، سایت‌‌ها و معضلاتی موجود در این فضا در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل میراث‌ گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ بین این اداره کل با پلیس فتا گفت: در چارچوب این تفاهم‌نامه مقرر شد دو حوزه پلیس فتا و اداره کل همکاری مشترکی در زمینه مدیریت فضای مجازی، سایت‌‌ها و معضلاتی موجود در این فضا در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ اظهار کرد: مقرر شد مهمترین مشکلات احصا و به پلیس فتا اعلام شود.
همچنین در حوزه آموزش متقابل در حوزه معضلات فضای مجازی و گردشگری بین دو ارگان تعامل صورت گرفت.
محمدی ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها با پلیس فتا در آینده بیش از پیش گسترش یابد در این جلسه پیرامون برخی معضلات موجود در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در فضای مجازی و چگونگی رصد و مدیریت این مشکلات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.