تصویر
تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و امور مساجد استان البرز
25 آبان 1401 - 12:03
2
منظور بهره مندی به ایجاد فرصت های اشتغال آفرینی در قالب های تعاونی های مساجد محور، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و امور مساجد استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

منظور بهره مندی به ایجاد فرصت های اشتغال آفرینی در قالب های تعاونی های مساجد محور، اداره کل تعاون کار و رفاه و امور مساجد استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیران دو دستگاه امور مساجد و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به منظور حمایت از اشتغال و ارتقاء رفاه اجتماعی و ایجاد خود اتکایی برای سطوح مختلف جامعه در قالب ایجاد و توسعه تعاونی ها تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
همکاری مشترک طرفین در بهره گیری از تمامی ظرفیت های بین امور مساجد و اداره کل در ساماندهی متقاضیان تشکیل تعاونی از بین جامعه هدف در راستای ایجاد کسب و کار های تعاونی و فرصتهای شغلی جدید به منظور ارتقاء سطح زندگی آحاد مردم شریف البرز و همچنین کمک به ایجاد بسترهای مناسب برای استفاده از حمایت های دولت و امور مساجد در جهت سازماندهی و گسترش فعالیت تعاونی ها و افزایش مشارکت افراد مختلف جامعه هدف در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعات و اهداف این تفاهم نامه بود.
شناسایی و معرفی متقاضیان تشکیل تعاونی از بین جامعه هدف ، قرار دادن امکانات فضای آموزشی با استفاده از ظرفیت مساجد، همکاری در برگزاری بازدید های ترویجی از تعاونیهای موفق، شناسایی و معرفی مروجین فرهنگ تعاون و ایجاد زمینه آموزش برای آنها، تبلیغ و ترویج فرهنگ تعاون به عنوان اقتصاد اسلامی در مساجد، تحت اختیار قرار دادن جا و امکانات برای شرکت های تعاونی که بر اساس تفاهم نامه مذکور تشکیل می شوند، همکاری در برپایی نمایشگاه ها ، همایش ها و سمینار ها از تعهدات امور مساجد استان البرز است.
اقدام برای تشکیل شرکتهای تعاونی، ارائه آموزش های لازم در زمینه نحوه تشکیل تعاونی و کار با سامانه جامع هوشمند تعاون برای معرفی شدگان توسط امور مساجد، برگزاری اردوهای ترویجی در راستای بازدید از تعاونیهای موفق، برگزاری دوره های آموزشی مورد تقاضای امور مساجد و اعطای گواهی آموزشی، اعطای تسهیلات از محلهای مختلف اعتباری به تعاونیهایی که تشکیل می شوند و همکاری در برپایی نمایشگاه ها، همایش ها و سمینار ها از تعهدات اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.