تصویر
تفاهم نامه همکاری فراجا و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز امضا شد
30 مهر 1401 - 10:24
6
تفاهم نامه همکاری دو جانبه به منظور ارتقاء سلامت اجتماعی و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد طلاق حمایت از تحکیم بنیاد خانواده با اجرای برنامه های مشارکتی با استفاده از ظرفیت و منابع دوطرفه در میان مدیران دو دستگاه اجرایی منعقد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

تفاهم نامه همکاری دو جانبه به منظور ارتقاء سلامت و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد طلاق حمایت از تحکیم بنیاد خانواده با اجرای برنامه های مشارکتی با استفاده از ظرفیت و منابع دوطرفه در میان مدیران دو دستگاه اجرایی منعقد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در فراجای این استان و امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه، بر ارتقاء سطح آگاهی قشر کارگر و کارفرما نسبت به آسیب‌های متعدد و مختلف اجتماعی و همچنین ارتقاء و رشد کارگران و خانواده های محترم آنان در آموزش و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه کارگری به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌ها و جرایم تاکید کرد.
گسترش همکاری های علمی آموزشی و پژوهشی بین فرماندهی انتظامی استان البرز و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و همچنین گسترش و هماهنگی‌های بیشتر درون و برون سازمانی پیرامون برگزاری جلسات کارگاهی همایش ها و نمایشگاه ها و همکاری به منظور آموزش های هدفمند با مشارکت کارشناسان پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان و بستر سازی و حمایت از اشتغال تولید توسعه و نهادینه نمودن نظم و انضباط و امنیت اجتماعی در سطح استان از اهداف این همکاری دو جانبه است.
فراهم نمودن امکانات اجرایی از جمله حضور اقشار کارگران در آموزش های تخصصی و حمایت از تولیدات مشترک ، نشریات مجله و توزیع آن در جامعه مخاطبین کارگری و محیط های ساخت و تولید و فراهم کردن شرایط اردوهای تفریحی، آموزشی ، کارگران عزیز با حضور کارشناسان و مشاورین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی از تعهدات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این تفاهم نامه بیان شد.
ارائه خدمات مشاوره کارشناسان و مشاورین مرکز آرامش فرماندهی انتظامی استان البرز ویژه کارگران و کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و برگزاری جلسات و نشست های تخصصی به صورت فصلی و اجرای مسابقات فرهنگی در رشته های مختلف و فراهم کردن شرایط برای بازدید های تخصصی و عمومی جامعه کار و تولید از وظایف فرماندهی انتظامی استان البرز در این تفاهم نامه همکاری دو جانبه تعیین شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.