تصویر
تفاهم نامه همکاری فی‌مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز امضا شد
06 اسفند 1401 - 10:03
2
با هدف همکاری متقابل در بسط و گسترش فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن کتابخوانی تفاهم نامه همکاری فی‌مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز امضا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

با هدف همکاری متقابل در بسط و گسترش فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن کتابخوانی تفاهم نامه همکاری فی‌مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز امضا شد.

با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و سردار سید جعفر حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز و در راستای توسعه فرهنگ کتاب، کتابخوانی و گسترش همکاری‌های متقابل فی مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
همکاری و تعامل دوجانبۀ اداره کل کتابخانه های عمومی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز در برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه ارتقای سلامت در کتابخانه های عمومی، مشارکت در برگزاری مسابقات کتابخوانی، نشست های کتابخوان، جلسات نقد و بررسی و رونمایی کتاب، همایش ها و جشنواره های مشترک علمی، اجتماعی، آموزشی و در حوزه های مرتبط با موضوع آسیب ها و ارتقای سلامت اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ،فراهم نمودن امکان عضویت پرسنل شورای هماهنگی و اعضای خانواده آنها در کتابخانه های عمومی تحت پوشش با اعمال تخفیف ۵۰ درصد از جمله موارد مورد توجه در این تفاهم‌نامه است.
همچنین معرفی آثارو برنامه های علمی، پژوهشی و فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان به اعضا و مراجعین کتابخانه های عمومی در جهت آگاهی بخشی اعضای کتابخانه های عمومی از موارد این تفاهم نامه دو طرفه بود.
گفتنی است در این جلسه میثم ی رئیس اداره امورهمکاریهای اداره کل کتابخانه های عمومی و پور ممتازکارشناس فرهنگی و پژوهش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز نیز حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.