تصویر
تفکر مهدویت موتور محرک انقلاب اسلامی است
30 بهمن 1401 - 12:01
3
رییس بنیاد مهدویت استان البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نام حضرت قائم (عج ) زنده ، شکوفا و بالنده است ، گفت : تفکر مهدویت موتور محرک این انقلاب الهی است.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس بنیاد مهدویت استان البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نام حضرت قائم (عج ) زنده ، شکوفا و بالنده است ، گفت : تفکر مهدویت موتور محرک این انقلاب الهی است.

حجت الاسلام محمدرضا عسکری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: این تفکر موجب شد تا در مقابل فتنه ها و تحریم ها ایستادگی کنیم .
وی با تاکید براینکه باید جشن های نیمه شعبان باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود، گفت: در جشن نیمه شعبان فقط به اسم و عنوان یک جشن ساده نگاه نکنیم این جشن یعنی اینکه ما به سمت ظهور منتظر منجی حرکت می کنیم و به آینده روشن امیدوار هستیم.
عسکری ادامه داد: جشن نیمه شعبان برای دوستان و دشمنان پیام دارد و دشمنان از تفکر مهدوی در هراس هستند.
وی گفت : امروز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به جمهوریخواهان آمریکا می گوید در منطقه خاور میانه مهمترین تهدید ایران است که سه مولفه دارد.
وی افزود : این مسوول اسرائیلی از سه مولفه جمعیت ، نظامی و تفکرمهدویت به عنوان عامل قدرت ایران نام می برد که بیانگر هراس صهیونیست ها از اقتدار معنوی و نظامی کشورمان است.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس بنیاد مهدویت استان البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نام حضرت قائم (عج ) زنده ، شکوفا و بالنده است ، گفت : تفکر مهدویت موتور محرک این انقلاب الهی است.
رییس بنیاد مهدویت استان البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نام حضرت قائم (عج ) زنده ، ش

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.