تصویر
تقدیر از بانوان تاثیرگذار شهرستان نظرآباد در هشت سال دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور
06 مهر 1402 - 8:57
1
همایش گرامی داشت هفته دفاع مقدس با محوریت تجلیل از بانوان تاثیرگذار شهرستان نظرآباد در هشت سال دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور باحضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان نظرآباد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همایش گرامی داشت هفته دفاع مقدس با محوریت تجلیل از بانوان تاثیرگذار شهرستان در هشت سال دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور باحضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان نظرآباد برگزار شد.

در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلیرمردان و شیرزنانی که شجاعانه در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی نموده و منجر به خلق حماسه ای بی مثال در دنیا شدند گفت :پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمن امیدوار بود با جنگ تحمیلی ما را شکست دهد اما به حمدالله دفاع مقدس اثبات نمود تا مادران و همسران ولایتمدار ایران اسلامی شجاعانه فرزندان رشیدشان را با دستان خود آماده نبرد میکنند، دشمن هیچگاه به پیروزی نخواهد رسید.
وی افزود: دفاع مقدس در دنیا بی مثال است و نتیجه پژوهش های دشمنان پیرامون علت شکستشان در جنگ عیان نمود تا مادران و زنان ایران اسلامی که ادامه دهندگان راه حضرت زینب(س) هستند این کشور شکست ناپذیر است و بر همین اساس شروع به ایجاد ابتذال با محوریت زنان و دختران نمودند که به حمدالله این نقشه آنها نیز همچون همیشه نقش بر آب شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدر تر از همیشه است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.