تصویر
تقدیر از جانبازان شاغل در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز
08 اسفند 1401 - 10:29
شناسه : 466050
2
بمناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)و روز جانباز، از جانبازان شاغل در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، تجلیل بعمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)و روز جانباز، از جانبازان شاغل در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، تجلیل بعمل آمد.

مهندس اصغر بیات سرپرست‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از جانبازان شاغل در مجموعه تجلیل بعمل آورد.
وی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد مسعود علمدار کربلا و بزرگ جانباز اسلام، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را فرصت مغتنمی دانست تا به پاس دلاورمردی‌ها و حماسه‌های ماندگار سرافرازانی که با ایثار وصف ناپذیرشان اسوه‌های صبر و پایداری شدند، ارج نهاده شود.
ایشان جانبازان را سند افتخار نظام و انقلاب برشمرد و گفت: مقام جانبازی در راه خدا نعمت بزرگی است که خداوند به بندگان مخلص خود عطا می کند.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز همچنین با اشاره به جانفشانی و رشادت جنگلبانان، شغل جنگلبانی را باارزش و مقدس دانست و افزود: جنگلبانان به واسطه شغل خود همواره در حال رشادت و جانفشانی هستند و با عشق و علاقه از منابع طبیعی و انفال الهی حفاظت و حراست می کنند.
اصغر بیات با اشاره به اینکه، مشکلات و مسائل مربوط به ایثارگران شاغل در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستانها با جدیت پیگیری و بررسی می شود، افزود: با توجه به حضور مشاور امور ایثارگران این اداره کل در شهرستانها و برگزاری جلسات با ایثارگران، مسائل و مشکلات این قشر عزیز، در سطح ستاد استان مطرح و با جدیت پیگیری می شود.
وی در انتها با بیان اینکه خانواده ایثارگران الگویی بزرگ برای جامعه هستند و در همه زمینه باید سرآمد و عالی عمل کنند، گفت: همه ما انسان ها باید در اعمال و رفتار خود به گونه ای رفتار کنیم که برای نسل های جوان تر همیشه بعنوان الگو قرار بگیریم و آیندگان از رفتار و کردار ما به نیکی یاد کنند.
در پایان جلسه، از جانبازان سرافراز شاغل در مجموعه تجلیل بعمل آمد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.